Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2023 23:07 Kitapta insanların diğer canlılardan üstün olmadığı belirtiliyor. Açıkçası okurken kendimi sorguladım yaptığım iyilikler kendi benliğimi mutlu etmek için mi ? Biz insanlar ne çok bencil varlıklar olduğumuzu hatırlatıyor. Aslında bizim kendi fikirlerimiz yok çevreden etkileniyoruz. Yaptığımız iyiliklerse vicdanımızı rahatlatmak içinmiş.Düşündürücü bir kitap tavsiye ederim