Kitap 4 hikayeden oluşuyor. Ama bu hikâyeler birbirinden son derece uzak ve alakasız. Dostoyevski'den eserler okumayı normalde çok severim ama maalesef bu eserini okuyamadım. Hikayeler birbirinden kopuk olduğu için kitap karmakarışık bir hal almış. Ne kadar çabalarsam çabalayayım hiç ilerlemedi kitap. Eğer Dostoyevski'yi sıralama ile okuyacaksanız bu kitabını atlayabilirsiniz. Kitabı bitirmeye çok gayret ettim ama maalesef olmadı Dosto.... Hem havaların sıcak olması hemde kitabın ağır ilerlemesi beni Dostoyevski'den soğutacak dereceye kadar getirdi. Ama neyse ki çok üzülerek diyorum ki olmamış Dosto bu eser. Ben bayılmak üzereyken yarım bıraktım. Umarım siz bitirirsiniz sevgili okurlar.