Puan vermedi·184 syf.··Beğendi
· Çok güzel bir kitaptı. Konusu çok güzeldi. İçimde argo kelimeler bazı yerlerde bulunuyordu fakat sansürlenmiş bir biçimdeydi. Serinin ilk kitabı çok güzeldi. Bakalım zeze’nin gençliği nasıl geçmiş ikinci kitapta oraları okuyacağım