·80 syf.····Okunma: 02 Ağustos 2023 10:22 Kısa öz ve güzeldi. Bir kadının geçmişinde yaşadığı ve pişmanlığını duyduğu 24 saatini anlattığı bir olay örgüsünden ortaya çıkarılmış bir eser olmuş. Gayet sürükleyiciydi. Tam bir Stefan Zweıg eseri diyebilirim çok beğendim. Ve kitaptan kendim için aldığım özel ders şudur:
Verilmemesi gereken birisine vicdan ve merhamet doğrultusunda olsa bile değer verme. Kendini nasıl hissedersen hisset, duyguların o kişiye ne kadar yoğun olursa olsun sana ve kişiliğine zarar veriyorsa ordan hemen -uzaklaş, uzaklaş, uzaklaş!…