Mükemmeldi. Kesinlikle öneririm. Hazır filmi çıkmadan önce alın okuyun.
Romantik kitap sevenler için kesinlikle öneririm. Kitap okumayı pek sevmeyen ( daha doğrusu seviyor ama çok okumuyor günde 20-30 sayfa falan) arkadaşıma aldırdım. Çok sevdi. Bağımlu oldu resmen. İlk defa bir günde yüz sayfadan fazla okudum galiba dedi. Bir kaç arkadaşıma daha önerdim. Onlar da çok sevdi.
İzmir asosyal bir kız. Okulda en arka sırada oturuyor ve hiç arkadaşı yok. Geceleri sosyal medyada ise tam zıttı. Ve bir gün bir mesaj geliyor. Ege'den. Daha sonra konuşmaya başlıyorlar. Ege Fransa'da yaşıyor. Daha sonra bu tatlı çiftin inanılmaz mükemmel maceralarını okuyorsunuz. En sevdiğim kitap serisi diyebilirim. Beyza alkoç kitaplarında aynı sahneleri yazmayı seven bir yazar zaten. Bir sahnesinde karantinadan Zeynep var. Kesinlikle alın derim.