·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Temmuz 2023 16:36 Ahmet Ümit bence çok özel bir yazar ve onun kitaplarını okuyabilmek büyük bir ayrıcalık diye düşünüyorum. Normalde polisiye kitapları kafamı dağıtmak için okurum. Bana bulmaca çözmek gibi gelir, ancak çoğunun konusunu bitirdikten birkaç ay sonra hatırlamam bile. Ahmet Ümit'in kitapları aynı J.C.Grange gibi insanı okurken bilgilendiren, bir şeyler öğreten kitaplar. Bab-ı Esrar da bu yönden dolu dolu bir kitap. Son derece akıcı bir dili olduğunu ve sürükleyici bir kitap olduğunu söylememe gerek yok.