SİLAS
@Silas0227
Takip Et
Okumak sizi evden çıkartıp bambaşka yerlere götürür... Okumak sorgulatır... Okumak merak uyandırır... Okumak cevap aratır... Okumak çözüm üretir... Okumak iyidir...
Alıntı
412 beğeni
·
5 paylaşım
·
1 alıntı
·
2.746 Gösterim
9 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Gizemli okur
Bir şeyi unutmuşsun. Müsade edersen onu da ben ekleyeyim. Okumak nefes aldırır. 🌱😇
28
SİLAS
Gönderi Sahibi
👌👌👌
2
Gizle
SİLAS
Gönderi Sahibi
Nedir sizin için kitap okumak? Mutluluktur. Yetmez. Benim için besindir...
22
5 yanıtı göster
SİLAS
Gönderi Sahibi
Okumak iyidir her zaman...!
27
GoodNightMoon
Kedileri kıskandım☺️ okumak ufuk açar
1
SİLAS
Gönderi Sahibi
Kediler kitapların koruyucuları.☺️
1
Gizle
firez
Bugun Haluk Bilginer in sesinden bu satırları dinledim. Tevafuk.... Okumak bunlar ve daha fazlası kesinlikle. Huzur bir kere... 🍃📚
1
SİLAS
Gönderi Sahibi
Evet bende dinlemiştim çok güzel ifade etmiş...👍
1
Gizle
Reklam
Ümit
Okumak gözü görmeyene, görmesi için gözlük takmaktır.
2
İleri