Okumak sizi evden çıkartıp bambaşka yerlere götürür... Okumak sorgulatır... Okumak merak uyandırır... Okumak cevap aratır... Okumak çözüm üretir... Okumak iyidir...
Alıntı
··1 alıntı·
2.746 Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir şeyi unutmuşsun. Müsade edersen onu da ben ekleyeyim. Okumak nefes aldırır. 🌱😇
SİLAS
Gönderi Sahibi
👌👌👌
SİLAS
Gönderi Sahibi
Nedir sizin için kitap okumak? Mutluluktur. Yetmez. Benim için besindir...
SİLAS
Gönderi Sahibi
Okumak iyidir her zaman...!
Kedileri kıskandım☺️ okumak ufuk açar
SİLAS
Gönderi Sahibi
Kediler kitapların koruyucuları.☺️
Bugun Haluk Bilginer in sesinden bu satırları dinledim. Tevafuk.... Okumak bunlar ve daha fazlası kesinlikle. Huzur bir kere... 🍃📚
SİLAS
Gönderi Sahibi
Evet bende dinlemiştim çok güzel ifade etmiş...👍
Reklam
Okumak gözü görmeyene, görmesi için gözlük takmaktır.