Kitaba ilk başladığımda yazarın yazım dili çok garip geldi ama hızlıca alıştım ve akıcı bir hal aldı. İlk 100 sayfa aslında biraz klişeydi ama ben klişe okumayı sevdiğim için hoşuma gitti. Yazarın kitapta sadece klişe olarak ilerlemeyip araya şok edici olaylar serpmesi kitabı daha da akıcı hale getirmişti. Ava, inanılmaz güzel bir karakterdi ve yaptığı çoğu hareket ve verdiği bazı kararlar muhteşem bir kitap karakteri değilde gerçekten bir insan olduğunu hissettirdi. Kitabı her ne kadar sevsemde bazı eksik sahneler vardı. Mesela Josh ve Alex’in barıştığı sahneyi okumak isterdim ama belki Josh’un kitabında bu sahne vardır emin değilim ama bu kitap için eksik bir sahneydi. Kitabın konusu, karakterleri, olay akışı, yazım dili arada birkaç eksik olsada göze çarpmadığı için kitabı aşırı sevdim.
Çarpık AşkAna Huang