Polisiye okumayı seven hatta ne zaman okumayı bıraksam polisiye ile başlangic yapan birisiyim.Grange'a da aynı şekilde başladım.Kitap sürekleyici,anlatımı akıcı ve dahası kurgu mükemmel.İçerik olarak çoğu polisiye kitabından farklı tarzda bulduğumu söyleyebilirim.