Okurken gözlerimin hakkını verdiğim kitaplardan biri . Sürükleyici olay örgüsüyle 10 puanı hakediyor .Maximilian Wagner'in hayatını konu alan kitap wagnerin İstanbul'a gelmesiyle başlıyor. Kitaptaki bir diğer karakter benim kendime en yakın gördüğüm ve sanki gerçekten arkadaşım gibi olan Maya duran . Yolları kesişen bu iki karakter üzerinden olay örgüsü devam ediyor. Okumaktan çokça keyif aldığım kitaplar arasında . Herkese keyifli okumalar.