Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu
Puan vermedi·68 syf.··
2023 5. kitabı
Merhabalar.Bu gün sizlere Bilinmeyen bir kadının mektubundan bahs edeceğim.Hayatımda okuduğum ilk klasikti ve klasikler benim zihnimde hep zor gibi görünen kitaplardır.Ama bu kitap..Bu kitaba ben bir kitap diyemem.Buna bir şaheser diyebilirim belkide.Mükemmel ötesi bir kitap okuduğumdan dolayı içim kıpır kıpır oluyordu.Kitabı bitirdiğimde ağlamadım.Belki yanlız olsam ağlardım ama ellerim titredi sadece.Bu bile çok büyük bir şeydi.Bir günde bitirdim zaten baya kısa olduğundan dolayı.Okumadan önce böyle ince bir kitabın bana ne hiss yaşata bileceğini sorguladım.Ama bitirdiğimde sayfa sayının önemli olmadığını anladım.Hakkıyla abartılan ve daha da abartılması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.Klasik kitaplara böyle bir kitapla başlamak benim için ödül gibiydi.Ve kitabın içindeki alıntılar o kadar fazlaydı ki, bazen kitabın tümünün altını çizmek istedim:)Mükemmel kelimesinin ötesi nedir bilmem ama ben ona Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu derim.Bir çok hiss yaşatan bu kitaba aşik oldum.Bu kadardı.Saygılar... "Sana, beni asla tanımamış olan sana..."
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,7bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.