Bence bir eserin edebi anlamda güçlü olması demek nispeten daha az kullanılan kelimelerin kullanılması, gereksiz yorucu betimlemelerin yapılması, uzun karmaşık cümlelerin olması, cümlenin başıyla sonu arasında hiçbir alaka bulunmaması anlamına gelmiyor. Belki yazar iç dünyasında yaşadığı bir duyguyu dışa vuruyor olabilir ama aynı zamanda bunu karşıdaki kişilerde açıkça anlayabilmeli. Yazar bir cümle üzerinde ne kadar çok düşündürüyorsa, sorgulatıyorsa o kadar iyi anlaşılıyordur bence.
Kitaba gelecek olursak Gabriel Garcia Marquez sevdiğim bir yazar. Ancak söylediğim düşüncelerimden dolayı bu kitabı benim okuma zevkimin çok dışındaydı. Farklı bir tarzda yazılmış olması virgüllerle sürekli cümlenin devam etmesi gerçekten büyük yetenek ama konu nerden nereye gidiyor kim ne nasıl neden sürekli bir dağınıklık var. Bu yüzden kitap oldukça yorucu eğer daha önce Gabriel Garcia Marquez okumadıysanız kesinlikle bu kitabı okumayın bence çünkü diğer kitaplarına haksızlık yapabilirsiniz.