Kitabı beğendim. Gerçekten cevabını merak ettiğim bir soru üstünde durmuştu. Japonlar nasıl bu kadar uzun yaşıyor? Tabiki birçok etkeni var beslenme, hareket, yoga, sağlıklı sosyal ilişkiler ama bunlardan daha önemli olan ikigaileri sayesinde yani yaşama amaçları sayesinde. Ben şu an ikigaimin ne olduğunu bilmiyorum ama Viktor Frankl'ın söylediği gibi göreviniz onu keşfetmek olsun.