8/10
·368 syf.··
2023 59. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 06 Ağustos 2023 17:21
Sıfır beklenti ile başlayıp sonra sevdiğim kitapları okumaya bayılıyorum.Bu yaz okuduğum kitaplar içinde sevdiklerimin sayısı bir hayli az olunca bu kitap ilaç gibi geldi. Başta sevmeyeceğimi düşündüm.İlk yüz sayfa falan Sadie karakterini öyle çok sevdim denemez .Ama Jack’in resme dahil olması ,o mesafeli ama tatlı hallerini okumak çok güzeldi. Yazar bir konuda benden tam not aldı .Karakterlerimiz hemen birbirine üstlerine atlamadılar çok şükür.Son zamanlarda aşkı basitleştiren bu kadar kitap okuduktan sonra,ilişkilerini ağırdan almalarını okumak nefisti. Arkadaş ortamları da çok güzeldi .Her zaman birbirlerine destek olmaları ve aralarındaki espriler falan mesaj bölümlerini okurken özellikle çok eğlendim . Sadie’nin babası kaynaklı travmasını okurken içim acıdı .Gerçekten narsist babası yüzünden hiçbir konuda yeterli olmadığını düşünüp ,kendini sürekli kötü biri olarak görmesi üzücü detaylardı. Ufak Spoiler️ 2 puan kırmamın sebebi kitabın sonundaki olay.Yazar sanki bir şey yazayım da ayrı kalsınlar mottosu ile yazmış gibi geldi.Jack zaten geçmişinden çok fazla bahsetmemişti.O dönemleri geride bırakmak adına Sadie de saygı duyup bir şey sormuyordu.Ama sonra geçmişiyle alakalı öğrendiği şeyi bana nasıl söylemezsin diye tartıştı ve ağır sözler söyledi.Tamam keşke Jack ondan saklamasaydı ama bence o kadar önemli bir detay değildi. Genel havasıyla sevdiğim bir kitap oldu.iki tane güzel +18 sahneleri mevcuttu .Smuta boğmadan onu da çok güzel yazmıştı yazar.Bunları belirterek yorumumu bitiriyorum.
Aşk SözleşmesiFalon Ballard · GO! Kitap · 2023221 okunma
·
278 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gerçekten keyifli bir kitap, arkadaşlık ilişkisi aralarındaki mesajlaşma çok güzeldi 🤌🏼
readbooksread
Gönderi Sahibi
Kesinlikle ,okurken çok keyif aldım☺️