Atatürk'ün ne zorluklarla başarı elde ettiğini hepimiz biliyoruz. Ama bu kadarını bilmediğimi okuduktan sonra farkettim. Tekrar Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK'e ve tüm şehitlerimize sonsuz teşekkürler. Huzurla uyuyun , bastığımız bu toprakların sadece toprak olmadığını ve sonsuza kadar bekçileri olacağımızı temin ederim..