Selam bugün süper dadı yorumu ile geldim.Betül güçlü genellikle kalemi klaisk yaz tadına tebessümle okuyacağınız kitap yazıyor bence. Ben süper dadı okurken eğlenerek okumuştum. Kitap akıcı olduğu için bir çırpıda okuyabilirsiniz. Sıkıldığınızda okunabilecek bir kitap olduğunu söyleyebilirim.