·687 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ağustos 2023 21:36 Tek kelime ile "değişik" bir kitap. Lakin sonu pek beklediğim gibi bitmedi. Dostoyevski'nin en önemli eserleri arasında olmasından dolayı okumak istemiştim anca kısmet oldu ve sonunda okudum. Aslında uzun yorum yapmak istemiyorum. Psikolojik tarafı baya ağır basıyor. İnsanların iç hayatıyla ilgili oldukça fazla şey barındırıyor. Okumak isteyenlere tavsiye ederim.