Bir arkadaşımın tavsiyesi ile okumuştum Rus klasikleri gözümü korkutuyordu yüzbaşının kızını okuyunca ön yargım gitti kitaptaki aşk ve bunun için verilen çaba beni çok etkiledi savaş kısımları soylu olmanın verdiği avantaj ama en çok etkilendiğim kısım hikayenin gerçeklik payı olması.