Kitap naass ve unga nın hikayedi diye bahsedebiliriz aslında. Jack london un akıcı ve anlaşılır diliyle bütünleşwn ve aslında çok güzel iki noktaya deyinen bir kitap..
Birncisi ölmüşlerin kavgasını yenisoğanların devam ettirmemesi gerektiği ikincisi ise bazen çok iyi tanıdığımızı süşündüğümüz kişilerin zamanla tanıyamayacağımız kişilere dönüşmesi.