·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Haziran 2023 00:34 Selam.
Öncelikle kitabı çok beğendim! Alışılmışın dışında, sade bir dil ve ilgi çekici konu ve olay örgüsüyle kendini okutturan güzel bir kitaptı.
Bir gece oğlunuzu pencerenin önünde beklediğinizi düşünün; geldiğini görüyor ve seviniyorsunuz ama sonrasında yolda gördüğü bir adamı aniden bıçakladığına şahit oluyorsunuz. Neden, bilmiyorsunuz. Kimi bıçakladı, bilmiyorsunuz.
Her şey, bir anda tepetaklak olup oğlunuz tutuklanırken, öylece kala kalıyorsunuz. Uyuyakalıp bir önceki güne uyandığınızı düşünün, sonra bir önceki güne ve sonra başka önceki günlere... Ve ortaya çıkan yeni ipuçları, gerçekler ve gelen farkındalık...
Çok iyidi. Kaçırılan anların önemini, bazı anların da ilk duygusal tepkimelerle bazı şeyleri kaçırmamıza sebep olduğunu ve iyi ile kötünün nasıl hızla değişebileceğini fark ediyoruz. Jenn'nin bir anne olarak kendini suçlamasını, elinden geleni yaparak gerçeğin peşine düşme sürecini okumak çok gerçekçiydi. Yanılmasalarla dolu ama gerçek bir sevgiyle harmanlanmış bir hayat... Bazı kahramanlar gizlidir ama aile de; hem en gizli silah hem de en önemli zayıflıktır. Ters köşeli, merak dolu bir kitap, tavsiye ederim.