Uyarı geçeyim kitap smut yani hoşlanmayanlar okumayabilir. Kitabı öylesine görüp arka kapaktaki anti kahramanlar yazısını fark ettiğim an beni tavladı çünkü anti kahramanlar kalp ben. Ana karakterlerimiz Elena ve Dante. Elena bir avukat ama tam bir şirret tabi bunun için bir çok ve çok geçerli sebepleri var( Giselle den nefret ediyorum ve asla onu sevmek için bahane bulamadım umarım onun kitabı çıkmaz pis yelloz) Dante ise bir İtalyan mafyası ama nasıl mafya böyle bir centilmen bir nazik tabi bu Elenaya karşı böyle ayrıca despot bir tarafı da yok değil. Elenaya bir gün kardeşi telefon eder ve onun için çok önemli olan ve kardeşi gibi gördüğü Dante için yardım ister çünkü Dantenin başı beladadır Elena da kardeşini çok sevdiği ve ona borçlu hissettiği için bunu kabul eder daha sonrasında olaylar gelişmeye başlar. İlk başta Elenanin bu kadar buz gibi oluşuna her söylenen söze ve söyleyen kişiyi yerle bir etmesini pek sevmedim ama sonradan bunun nedenlerini yazar gayet güzel anlatmış Elenanin bu tavrı bir koruma dürtüsünden dolayı etrafına ördüğü bir duvar ama Dante de bu duvarı tek tek yıkmaya kararlı ayrıca Elenanın yıkılan her duvarını görmek aralarında oluşan o bağ bence muhteşemdi. Danteyi bilerek es geçiyorum çünkü Dantenin Elanayi keşfettiği gibi sizde Danteyi kendiniz keşfedin çünkü hiç pişman olmayacaksınız.
Tek kusur bulduğum şey şu kitap çok çabuk bitti yani sayfa sayısından dolayı demiyorum yani sonu hemen oldu bittiye geldi çünkü kitaptaki her olay normal bir şekilde işlenirken sonu hooop oldu da bitti maşallah olmuş gibi ama kitap okunmaya değer mi kesinlikle ama kesinlikle şiddetle tavsiye edilir. İyi okumalar diliyorum.