·300 syf.····Okunma: 03 Temmuz 2023 08:37 Yazarın anlatım tarzını, aile ilişkilerini, dostluğu anlatan ve okurken tatlı bir huzur ortamı içindeymişsiniz gibi hissettirmeyi başaran kurgularını okumayı gerçekten çok seviyorum. Tabii ki her zaman anlatılan olaylar baştan sona mutlu mesut ilerlemiyor ama hayatın bu iniş çıkışlı hallerini anlatan sımsıcak hikayelerini okumak bir hayli keyifli oluyor bence. Kitabın kapağını kapattığımda ise yüzümde hep bir tebessüm oluşuyor. Bana böyle duygular yaşatabilmeyi başaran kitapları da yazarları da ayrı bir seviyorum elbette. Bu kitap da onlardan biriydi. Keyifle okudum. Meraklısına tavsiyem olsun.