güzel bir kitap. yazar konuşma cümlelerini biraz karışık yapmış ama anlaşılıyor. klasik şems-mevlana kitaplarından biraz farklı türde yazılmış. şems'in gözünden anlatılıyor olaylar. ama olaylardan çok aşka ve Allah'a bakış açılarına değinilmiş. okunmaya değer.