7/10
·250 syf.··
Beğendi
·
2023 37. kitabı
İyi akşamlar arkadaşlar sizler hiç geleceğinize mektup yazdınız mı? Ben yazmadım ama bu kitabı okuyunca keşke yazaydım demeden edemedim. Ama gelecekte mektubumu okuyunca neler yaşardım merak ettim. Bu kitabımızda ki kahramanımız da böyle bir mektup yazıyor. Kitabımız yazar @_kubracebi kaleminden #bendenbana isimli kitabı. Seher 18 yaşındayken gelecekteki 30 yaşına mektup yazar ve o yaşa geldiğinde açmak için zamanın geçmesini bekler bu arada güzel günler yaşar, evlenir, bir çok arkadaşı olur. Otuz yaşına girince mektubu açmak için heyecanlıdır, ayrıca hamiledir ve bunu eşine söylemek için yanına gider ama duydukları onu yıkar. Ve eşine görünmeden orayı terk eder. Bu duyduğu şey onun hayatının değişmesine sebep olacaktır. Ama o harekete geçmeden eşi onu herkesten uzakta bir yerw kapatır. Artık Seher için zor günler başlamıştır. Oradan kaçıp hayatına devam etmek için elinden geleni yapacaktır. Ama bu kolay değildir. Ayrıca bebeğini de sağlıkla doğurmak istemektedir. Bir kadının yine kocası tarafından ezilmesi, şiddet görmesi, istemediği bir şeye zorlanmasını anlatan duygusal bir kitap okudum. Ama iyiki okudum diyebilirim. Seher kocasının yanına gittiğinde ne duydu ve eşinin onu bir yere kapatmasına sebep oldu? Seher kurtulup bebeğini kucağına alabilecek mi? Kocası neler yapacak? Bu soruların cevabını merak edenlere kitabı okuyun derim ben çok beğendim. Bana bu güzel kitabı tavsiye eden Ezgi Özcan Canıma çok teşekkür ederim. Yazar @_kubracebi hanımın kalemi daim olsun. @florakitap #kitapcumhuriyetimileokuyoruz #florakitap #tavsiyekitap #keşfetteyiz #okumazamanı #vuslatınkitapkurtları #yorumzamanı #kitapcandır #benokudumsırasendeoku #kadınlaradokunma #kadınaşiddetehayır #keşfet #vuslatınkitapkurtları
Benden BanaKübra Çebi · Lora Yayınları · 20228 okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.