Puan vermedi·64 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2023 19:42 Zweig bu kitabında, iki ayrı hikâyesinde iki ayrı kadın davranışlarına mercek tutuyor. Kadınların ilk defa değer gördüğü,minnettar olduğu kişilere sevgisini ,saygısını hayatını, var oluşunu sunarken ;erkek karekterlerin daha fazlasını istemesi ya da bunlara kör olması iki kadının davranış ve karekterinde ne denli köklü bir değişime mahkum olduğunu ve hüzünlü sonun kaçınılmalazlığını vurgulamaktadır.
Kızlarınızı ,annenizi, kız kardeşinizi sevin okşayın kendi varlıklarının bir anlamı olsun sevgiyi sokakta değil evlerinde görsünler. İşte bu kitap yıllar öncesinden bunu dile getirmiş.