Afili Hafiye hariç diğer tüm kitaplarını okumuş biri olarak, harika işler çıkaran Murat Menteş i canı gönülden kutluyorum. Bizi geçmişe götürüp hayal dünyasında gerçekten varmış gibi yaşatıyor ve sanki o andaymış gibi hissettiriyor. Randevular deva gibi gelse de, Romanları bambaşka tabi! Dilerim romanların devamı gelir..