Puan vermedi·500 syf.····Okunma: 11 Ağustos 2023 13:56 Denildiği gibi aşırı romantik bir aşk romanı değil, daha çok kıskançlık, kin üzerine kurulu kasvetli bir roman. İlk sayfalarda soy ağacına ihtiyaç duyabilirsiniz çünkü karakterleri tanımak zor oluyor. Zaman zaman romanın içine girip Heathcliff’e müdahale etmek istedim. Çünkü uzun zamandır okuduğum hiçbir kitapta bu kadar ruh hastası bir karaktere rastlamamıştım. Bir insanın içindeki nefret nasıl olur da hiç bitmez? Etrafında bulunan hiçbir insana huzur vermeyen herkesin hayatını alt üst eden nefretten ve intikamdan gözü dönmüş olan karakter başkalarına hayatı zindan etmeyi başarıyor. Buna rağmen içindeki kin ve nefret bitmiyor.
Aşırı sevmekten (!) doğan nefret, intikam ve aşk üçgeni… kitabı en güzel tanımlayan cümle bu olmalı.