"Ben"in yapışım anlamanız lazım. Kendi düşüncelerinizin farkında olmanız şart. Annenize, babanıza, öğretmeninize ve hizmetçinize nasıl davrandığınızı gözlemlemeniz gerek. Gerek sizin
altınızda gerekse üstünüzde olan insanlara, gerek saygı duyduğunuz gerekse küçümsediğiniz insanlara ne gözle baktığınızı görmek zorundasınız. Bütün bunlar "Ben"in hallerini
açığa çıkarır. "Ben"in hallerini anladığınızda ondan kurtulursunuz. işte asıl mesele de budur, gururdan nasıl kurtulacağınız değil.
Sayfa 103 - Omega