Asıl mesele "gurur" mudur "ben" midir ?
"Ben"in yapışım anlamanız lazım. Kendi düşüncelerinizin farkında olmanız şart. Annenize, babanıza, öğretmeninize ve hizmetçinize nasıl davrandığınızı gözlemlemeniz gerek. Gerek sizin altınızda gerekse üstünüzde olan insanlara, gerek saygı duyduğunuz gerekse küçümsediğiniz insanlara ne gözle baktığınızı görmek zorundasınız. Bütün bunlar "Ben"in hallerini açığa çıkarır. "Ben"in hallerini anladığınızda ondan kurtulursunuz. işte asıl mesele de budur, gururdan nasıl kurtulacağınız değil.
Sayfa 103 - Omega
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.