Kitap gerçekten harika. Daha önce felsefik bir kitap geçmişim olmamasına rağmen (Freud'un psikanalizi teorik bilgileri hariç) Nietzche, Breuer ve Freud'un hayatı hakkında ufak bir araştırma yaptıktan sonra kitabı okudum. Özellikle kitabın sonuna doğru Nietzche ve Breuer arasında geçen konuşmalar çok düşündürücü ve hayata, yaşama,inanca,aşka dair birçok konuda kendinizi sorgulamanızı sağlıyor. Tabi ki Nietzche ve Breuer'in gerçek hayatta hiç karşılaşmamış olmasını bilerek okumak faydalı olabilir.