Kitap, öleceğimiz gün bize bi aramayla haber verildiği alternatif bir gerçeklikte geçiyor. Hikayede de bu aramayı alan ve birbirini bu sayede bulup son günlerini beraber geçiren iki arkadaşı anlatıyor. Açıkçası çok etkilendiğimi söyleyemem çünkü bu kitabı 1 sene önce almıştım ve sıra booktoker'lar yıkılıyordu ama onların her kurguyu abartmasına alıştım artık. Kitabın dili aşırı basit geldi. Daha çok aklına böyle bir alternatif evren fikri gelmiş ama hikayenin başını sonunu nasıl yazıya dökeceğini bilememiş bir yazarın elinden çıkmış gibi ancak başlarken zaten büyük umutlarla değil reading slump'a ilaç olsun diye okumuştum ki öyle de oldu. Böyle bir sorununuz varsa ilaç gibi gelecek bir kitap. Ne yalan söyleyeyim hikaye ve sonu biraz yürek burkuyor ama hanya yanagihara okuyarak çıtayı çoktan en üst seviyeye sabitlediğim için hiçbir şey etkilemiyor. Çerez niyetine zaman geçirmek için okuyabilirsiniz. ♡