Soru cevap şeklinde ilerleyen bir kitaptı. Hic sıkılmadan yavas yavaş sindirerek okudum.Kafamdaki cogu sorunun cevabini buldum ve Nureddin hocama olan sevgim daha cok artti.Kesinlikle okumanizi tavsiye ederim.Benim için en kıymetli kitapların arasına girdi.