Puan vermedi·157 syf.····Okunma: 13 Ağustos 2023 19:28 İçerikten kısaca bahsedecek olursak kitap isminden de anlaşılacağı gibi başkahramanın, genç bir doktor olan Bombard'ın, anılarından oluşuyor. Tıp fakültesini dereceyle bitirmiş yeni mezun doktorun ücra bir kasabaya yolculuğuyla başlıyoruz okumaya. Nitekim doktorun tecrübesizliğiyle, endişe ve kaygılarıyla baş edişine şahit oluyoruz ilerleyen sayfalarda. Ve doktor, karşılaştığı vakalarda soğukkanlılığını koruyarak hastalarını kendisinin de şaşırdığı bir başarıyla tedavi ediyor.
Satırları hızlıca okumanıza neden olacak bir olay örgüsü kurgulamış yazar aynı zamanda yormayan bir anlatımı da var. Son sayfalarda biraz sıkıldıysam da genel çerçevede okuması keyifli, güzel bir eser olduğu kanısındayım. Yazarın da doktor olduğunu belirterek bir doktorun bu kitapta kendinden çok şey bulacağını ve mutlaka okuması gerektiğini düşünüyorum. Umarım siz de keyif alırsınız, iyi okumalar!