afili hafiye zengin menülü roman. aynı eksende kalsa da konusu sürekli değişiyor. meramını sık sık yinelemesi bezdirici biraz. sanki okur salakmış da anlamazmış gibi gerçek hayatın romanlarda olduğunu çoook fazla tekrar ediyor. kartları karıp tekrar dağıta dağıta dallanıp budaklansa da gereksiz detaylar ve makyajlarla şiştiğini görmek son sayfalara doğru artık bitse de kurtulsam dedirtiyor. ki son elli sayfa işkenceye dönüştü zor bitirdim. polisiyeye felsefe enjekte etmiş menteş. felsefe parçaladığı bölümler nefis ama geri kalan için fazla fazla sabır gerekiyor. evet konu ilginç karakterler akılda kalıcı atmosfer karnaval gibi ama "gerçekler kurmacadadır." diye diye yoruyor.