·64 syf.····Okunma: 16 Ağustos 2023 11:11 Bu kitap benim için enteresan mini bir serüven oldu. Başlangıçta işler öyle bir hal aldı ki acaba Kafka bilim kurgu mu yazmış diye düşünmeden edemedim. Kitabı bitirdiğimde ise tamamiyle gözleme dayalı ütopik bir yazın olduğunun idrakına vardım. Ama ben yine de uzaylıların bizi kurtaracağı ümidimi diri tutacam:)
Spoiler vermeden kitabı anlatacak olursak ; Gregor adında bir kardeşimiz (artık nasıl bir günah işlediyse) sabah uyandığında insan dışı bir varlığa dönüşmüş olarak buluyor kendini ve olaylar böyle başlıyor. Kitabı zorlarsak bir mesaj çıkartabiliriz ki bu da bazı ressamların çiziklerine ''vay canına, ne müthiş!'' diye nağralar atanların tepkisine benzer bir şey olur. (Yani o çizimden ne çıkartmışlarsa artık )
Ben işin mana değil okuma tarafını çok sevdim. Keşke uzun tutulabilseydi. Okunması gereken değişik bir eser
10/8
sevgi içimizde