Genelde hep yalnızlığın daha iyi olduğunu ve özellikle günümüz insanından kaçmak için yalnızlığın kapısını çalmayı doğru bulmuşumdur. Bu kitapla aslında başkasına da ihtiyacımızın olduğunu ve içimizdeki sevgiyi de açığa çıkarmamız gerektiği mesajını aldım. Ben bunun aksine insan neden yaşar diye düşünecek olursam eğer şahsen insan idaelleri/hedefleri için yaşar ya da insanlığa bir iz bırakabilmek, kalıcı olmaya çalışmak için yaşar,
yani insan kendi için yaşar...