Şu ana dek okuduğum kitaplar arasında en sevdiğim ilk 3 te yer alabilir bu kitap her defasında açıp okurum hatta ilk okuduğumda kitaptaki mevsim geçişlerini tutturmaya çalışmıştım kışın kış ı yazın yazı okumuştum ve çok zevk almıştım kitabın içinde kayboluyorsunuz çok akıcı çok güzel bir kitap