15 yaşında tanıştığım "Maria" kitabiyla hayatım çok değişti
Normalde kitap okumayı sevmeyen ben bu kitabı okuduktan sonra kitaplara aşık olmanın mutluluğunu yaşıyorum yıllar geçti bu kitabı okuyali ama bir çok yeri hâlâ aklımda
Hayata bakış açınızı değiştirecek ve akıcı bir roman olmasıyla herkesin çok seveceğine inanıyorum.