·464 syf.····Okunma: 17 Ağustos 2023 13:16 2,5 veriyorum valla sorry not sorry daha iyi olabilirdi
sıfır beklentiyle başladım hayal kırıklığı yaşamamak için ama yani bu kadar da kurgusuz bir kitap beklemiyordum açıkçası
beğenmedim ama hızlı okudum bitti tşk
Lily ve Lo'yu sevemedim bir türlü. Lo, Lily'nin yanında çok bencil kalıyordu bence. Diyalogları falan da genel olarak çok yavan geldi. ikisiyle de bağ kuramadım. sadece bağımlılıklarını insanlardan saklamak için kendi içlerinde kurdukları sisteme üzüldüm. kendilerini başkalarından tamamen izole edip toplumdan koparmislardi onu okumak uzucuydu. Hikayelerinin devamını öyle çok merak ettim diyemem, şuan sadece Connor ve Rose'u okumak istiyorum ben ))" Connor Cobalt kitaba bir güneş gibi doğdu maşallah. onun havasını ve Rose'la denk olmasını çok sevdim +limuzinle gezmesi ve o kendini herkesten üstün gören tavrı çok Chuck Bass'di