Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2023 00:00 Merhabalar, ben Çağan. Size bu incelemede okuduğum "Savaş ve Barış" adlı kitabın incelemesini önemli unsur içermeden anlatacağım. Öncelikle kitap Rusya ve Fransa'nın savaşını ve savaş bittikten sonra olanları anlatıyor. Yani kitabın isminde geçen "Barış" kelimesi kitaba göre savaşın kazanılması ve karakterlerimizin savaş olmadan hayatlarını düzgünce sürdürmesidir. Peki bu kitap okunur mu? Evet okunur. Ancak eğer uzun bir vaktiniz var ise bu kitap gibi kısa hâlini değil uzun hâlini okuyunuz. Çünkü bu kısaltılmış metin ne kadar iyi olsa da aşırı detaylı değil ve bazı karakterler kısa bir şekilde anlatılıp gidiyor. İncelememi okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi günler. Fransa ve Rusya'nın savaş içinde olduğu dönemlerde bazı kişilerin yaşamı ve bu kişilerin savaştan sonra değişimlerini içeren bu kitap gerçekten saatlerce okunmayı hak ediyor ancak bu kısa hâli. Binlerce sayfa olanı var ancak ben kısa hâlini okumayı seçtim. Prens Andrey'in çektiği acılar özellikle çok etkileyiciydi. Petya adlı karakter kısa bir metnin içinde olsada cesareti mükemmeldi. Açıkçası tarihi sevdiğim için bu kitap bana iyi geldi denebilir.