Söylerken O la la desem de Kitap Olalla :) Kitabın konusu 1808 - 1814 yıllarındaki İsveç subayı anlatmaktadır. Subay hava değişimi düzenlene kadar bir ailenin yanında kalmak ister. Kaldığı aile önceden asildir sonra bu asilliğini kaybetmiştir. Burada bir anne, zihinsel engelli kardeş ve Olalla adında genç kız bulunmaktadır. Kızı gördüğü an etkilenmiştir. Olalla’da kendisini sevmektedir. Gotik Edebiyat kategorisinde değerlendirilmektedir. Ama ben spoi verirsem
”Olalla," dedim, "hiçbir şeyin önemi yok, hiçbir şey istemiyorum; ben mutluyum, seni seviyorum."….
Okuyunuz lütfennnn