Stefan Zweig'in yine muhteşem eserlerinden bitanesi,eserin,hikaye içinde hikaye anlatımı o muhteşem atmosfer gerçekten etkiledi beni,konusu bakımından güzel bi eser; aşkın insanın yaşına, mevkisine, konumuna bakılmaksızın gerçekten var olduğunu derinlemesine bize anlatmak ve aktarmak istemesii..
bir solukta okunabilir bi kitap,okumanizi tavsiye ederim..