İlk defa 1928 yılında Bulgarcadan dilimize çevrilmiş olmasına rağmen hala yoğun ilgi gören bir kitapla karşınızdayım. Atatürk’ün de tavsiye etmiş olduğu, yıllarca uygulanması gereken bir eğitim ve kalkınma modeli olarak görülen ve görülmeye devam eden muhteşem bir eserdir. Ölmeden önce kesinlikle okumanız gereken bir kitap da diyebilirim. Kitabı okuduktan sonra başarılı, gelişmiş ülke dediğimiz ülkelerin sistemini daha iyi kavrayıp nerede eksik olduğumuzun farkına varacaksınız. Hem kişisel gelişimi hem de toplumsal duyarlılığı arttıracak bir eserdir.