Dilara Keskin in bana terapi borcu olmalı. Bu kitap beni hiç beklemediğim bir şekilde yerden yere savurdu, çaresizliği, tamamen masum görünen birinin nasıl vahşileşebiliceğini, bir kadının sebep ne olursa olsun bir sebep olmasa dahi nefessiz kalmasına sebep olmak ve hakedilen saygıyı göstermemek beni yaraladı.
Kitabı beğendim yazarın okuduğum ilk kitabıydı tanıştığıma memnun oldum :)
Küçük bir not:
Kitapları kapaklarına göre yargılamayın!!! :) Ölüler KonuşamazDilara Keskin