10/10
Puan vermedi·64 syf.··
2023 4. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2023 20:43
Öncelikle herkese İyi okumalar uzun zamandan sonra bu kadar etkileyici ve güzel bir kitap okuduğum için çok mutluyum Son okuduğum birkaç kitap Sanki içinde bir yerlere temas ediyor ama Tam istediğim etkiyi veremiyor gibiydi Bu kitabı kitaplığımda olduğunu bile unutmuşken buldum Aslında beni bu kitabı çeken şey ince oluşuydu ama kitap öyle güzel bir dille yazılmış ki 60 sayfada çok çok fazla şey anlatıyor Özellikle de hayatımın bu döneminde Bu kitabı okuduğum için daha çok mutluyum kitaptaki kız aşağı yukarı benimle aynı yaşlarda ve anlattığı şeyler o kadar içimde bir yerlere temas etti ki kitabı okurken defalarca kez ara verip defalarca kez bazı sayfaları tekrar okudum özellikle 50 sayfadaki gençlerle ilgili olan bölüm gerçekten gençlerin bütün dünyada aynı sorunları yaşadığını hissettirdi kitapla ilgili yorum yapmam gerekirse İsimsiz bir genç kızın bir bir buçuk gününü anlatıyor ama aslında kitap bundan çok daha fazlası kesinlikle Japon klasiklerine başlamak için iyi bir kitap pek çok insan aslında insanlığımı yitirirken de başlıyor Dazai okumaya ama bence bazı yazarların kitapları kronolojik sırayla okunmalı (bunu daha önce Peyami Safa ile ilgili bir incelememde de bundan bahsetmiştim) Japon klasikleri okumaya ilk bu kitapla başlamam çok iyi bir tercih olmuş Ayrıca ithaki Yayınları ve çevirmeni bu konuda çok iyi iş çıkarmış kesinlikle özellikle genç bir kızsanız kesinlikle okuması gereken bir kitap
Öğrenci KızOsamu Dazai · İthaki Yayınları · 202213,6bin okunma
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.