Senag

@Senagl
8/10
·160 syf.··
2023 39. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 10 Temmuz 2023 23:22
Selam! Herhalde bu kadın ne yazsa okurum. Her kitabı seviyorum. Bu kitabını da sevdim tabii ama daha uzun olmasını ve olayların daha ayrıntılı anlatılmasını isterdim. Yine de kitabın kısa haliyle bile gayet iyi olduğunu, her duygunun ve karakter gelişiminin bana geçtiğini rahatlıkla söyleyebilirim. Kitap, Mara'nın akıl hocasının ona bir evin yarısını miras bırakmasıyla ve Mara'nın yeni işi sebebiyle oraya taşınmasıyla başlıyor. Evin geri kalan yarısı bir petrol firmasında çalışan Liam'ınken, çevre mühendisi Mara ile aralarında süregelen sürtüşmeyi ve yavaş yavaş bundan doğan kıvılcımların ikisini de içten içe yakmasını okuyoruz. İlk karşılaşmalarında aralarındaki çekim aşırı iyiken, sonrasında ev için kavga etmeleri ve zamanla birbirlerini caydırma savaşlarına dönmesine sebep oluyor. Didişmelerini keyifle okusam da sonrasında ilişkilerinin daha farklı bir şekile evrilmesini okumak da güzeldi. Dediğim gibi kitap iyidi, sevdim ama ufak bir şey; kitabın en sonunda beklenen gerçekleştiğindeki Liam'ın tavırları bana komik geldi ve bir tık beni o anın atmosferinden uzaklaştırdı. Keşke bu derece yazılmasaydı, onun dışında keyifle okuduğum bir kitap oldu.
Aynı Çatı AltındaAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20221,688 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.