·400 syf.····Okunma: 20 Ağustos 2023 17:04 Yeni bir incelemeyle geldim. İyi bir dönemde olmadığım için kitabı ara vererek okudum buna rağmen çok hoşuma giden bir kitaptı. Bazı cümleleri tekrar tekrar okudum, bazı mektupların üzerinde dakikalarca durdum. Okuması keyifliydi. Bazı yorumlar okudum, kitabı okurken çoğu kısımda sıkılmışlar. Marifet kitabı yaşayabilmekte. Ben de elbette bazı yerlerde sıkıldım ama yazılanları derinlemesine hissettim. Milena'nın mektuplarını da okuyabilmek isterdim. Onu da hissedebilmek isterdim.
Bir alıntı bırakıyım,
"Seni hiç görmesem bile, bana aitsin"