alesya barkın
@usssss123
Takip Et
6/10
·
440 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Ben bu kitabı 4n1k dan sonra okudum 4n1k da sadece argo varken bu kitap biraz daha ilerisi ama asla kötü diyemem sadece orta okul çağlarındakilere tavsiye etmem o zamanda kafa bulandırmaktan başka bir işe yaramıyor.
Edebiyat
Kötü Çocuk II
Büşra Küçük · Ephesus Yayınları · 2015
2,493 okunma
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap