6/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Ben bu kitabı 4n1k dan sonra okudum 4n1k da sadece argo varken bu kitap biraz daha ilerisi ama asla kötü diyemem sadece orta okul çağlarındakilere tavsiye etmem o zamanda kafa bulandırmaktan başka bir işe yaramıyor.
Edebiyat
Kötü Çocuk IIBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20152,493 okunma
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.