Sema Soykan’ın okuduğum bu üçüncü romanının konusuna gelince; annesini küçük yaşta kaybeden avukat Nil’in kendi ailesinin geçmişiyle yüzleşmesiyle Mardin’e kadar uzanan macerasında ana 3 kadın karakterin hayat hikayelerinin etrafında Nil ile Demir’in gel gitli aşkı, kadın haklarının gelişim süreci ve dayanışmanın önemini anlatan güzel bir roman ..