Doğan Cüceloğlu'dan okuduğum ilk kitaptı. Daha önce neden okumadım dedigim bir kitap oldu. Kitap, Doğan hoca ve Deniz Bayramoğlu arasında olan söyleşilerden oluşuyor. Bu nedenle akıcı bir şekilde okunuyor.
Bu kitap size kendinizi tanımada yardımcı olucağı gibi size içinde altın değerinde verilmiş tavsiyeler de bulunduruyor. Kitapın son kısmında okumamızı,dinlememizi ve izlememizi tavsiye ettiği bir bölüm olması çok hoşuma gitti. Kendini keşfetmeye VAR MISIN?