Yine bir takım üff, pühh, bu ne ya, amannnlarla okuduğum bir kitaba yorum yazmanın müthiş isteğindeyim...
Anlaşılacağı da üzere hiç ama hiç beğenmedim. Ne tarafından tutmaya çalışsam bilemiyorum o yüzden ben bırakıyorum, istiyorsanız siz tutun.
Güzel ve keyif veren kitaplarla buluşmak ümidiylen....